الان که نزدیک عیده و اینا خیلی زود میگذره 😂 تا وسط فروردین مثل باد میگذره
همش دیر میگذره
بسیار دیررررر
از ۷ به بعد دیر میگذره
برای من که کلش خیلی زود گذشت
اصلا نفهمیدم چی شد
بهتر از ۸ بود
تا حالا کلا برام زود گذشت
برا من ماه هفت خیلی دیر گذشت ولی ماه ۸ زود گذشت الانم که ماه نهمم خیلی خیلی کند میگذره🥺
برای من خیییلی دیرگذشت.البته ک برای هرکسی فرق داره
من خیلی زود گذش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.