۱۴ پاسخ

والا همه ش دیر میگذره
مخصوصا اگه بخوای سونوگرافی بدی اصلا نمی‌گذره😬

من 7 راحت تموم شد

من که یه چند ماهی هست منتظرم این دوهفته آخر ۶تموم شه برم تو ۷😭😭😭

واسه من زود گذشت

والا فعلا ک تازه واردش شدم ولی 6 خیلی طولانی بود

ماه هفتم واسه من شیرین گذشت

من چون سرگرم بچه اولم هستم زود میگذره

7 برامن زودگذش ولی فک میکنم 8ماه میخاد دیییر بگذرع

زود گذشت برامن برعکس ماه ۶

برای من از ماه۷ تا۹ مثل یه قررررن بود تا تمومشه🥴

برا من زود گذشت اصن نفهمیدم چی شد..البته مشغولیتم زیاد بود

منم تازه رفتم تو ۷ ماه ششم خیلی برام زودگذشت خداروشکر امیدوارم ۷هم همینجور بگذره با دل خوش و سلامتی انشاالله 💙

برا من ۶ خیلی دیر میگذرههههه🥲🥲

دیییر

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی