مامانا ماه هفتم سخته؟؟ زود میگذره یا دیر؟؟

۱۹ پاسخ

زود گذشت مال من

عزیزم میگذره فقط روزاتو نشمار فقط سعی کن سر خودتو گرم کنی

برا من خوب بود

برای من که خیلی دیر گذشت😣

واسه من زود گذشت خیلی
تنها سختیشم فقط معده دردم بود

اگ مشکل خاصی نداری و زیاد میری تفریح و گردش،روزا سریع میگذرن
برامن اوایل دیر گذش چون حالت تهوع دلشتم و غذا نمیتونستم بخورم همش بی حال رو تخت ولو بودم

دیرررررررررر

رودمیگذره نسبت به ماهای دیگ

زود میگذره ماه هشتم استرس میاد سراغ آدم بدن درد

ماه هشتم خیلی بعد نمیگذره هرروزش 1ساله

برا من ۷ سال گذشت

مال من یک هفته گذشت 🤣دیر گذشت

فقط ماه هشتم خیلی سخته من از۱تا۷ اصلا نفهمیدم ولی این ماه خیلی خوب درک می کنم

برای من خیلی زود گذشت ماهای آخر
الان این ۶ روز مونده به زایمانم اندازه کل بارداری داره میگذررره

ماه هفت و هشت خوبه ماه نهم خودش یه ساله

زود میگذره 🥲 دلم برای این وول خوردناش و لگد زدناش خیلی تنگ میشه🥲 دوران خیلی سختیه ولی خیلی شیرینه🫠

اصلا نمیگذررره😖

من ک گیر افتادم توش

برا من زود گذشت
زودتر از بقیه ماه ها😂

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی