بزار برسی به هشت و نه تازه دیر رفتن رو متوجه میشی😅
من از اول بارداریم همه جیز برام راحت و اسون بود اصن یه بارداری رویایی داشتم خیلی خوب بوداما از ماه هشت دهنم سرویس شده😵💫دیگه دارم نمیتونم انکار
دارم لحظه شماری میکنم زایمان کنم هم نمیره جلو هم سخت شده
برامن ۵و ۶ دیرگذشت بخصوص ۶ ولی ۷ خیلی خوب بود
بنظرم كلا دير ميگذره 😫😫😫
برای من این ماه های اخر خیلی دیر میگذره🥹
با اینکه دردلگنم شروع شد و وزن شکمم رو احساس میکنم و حرکاتم محدود شده ولی سریع گذشت خداروشکر
برای من همش دیر میگذره از بارداری خسته شدم بسکع اذیتم دلم میخاد زود تموم شه
شش اصلا نمیگذره خسته شدم ازش
ماکه تواین اوضاع نفهمیدیم چی گذشت.
خوب بود زود گذشت من فقط دوبار مریض شدم اون اذیتم کرد
داره خوب میگذره
والا نفهمیدم چجوری ۷ گذشت و ۸ماهه شدم انقد زود گذشت
تا حالا خدا رو شکر خوب گذشته
هفت زود بود شش برا من دیر گذشت امیدوارم هشت و نه زود بگذره
خیلی زود
7خیلی دیر گذشت برا من،ب اندازه کل بارداریم طول کشیده😂ولی 8داره مثل برق و باد میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.