۹ پاسخ

به منم خیلی زود گذشته ولی تا میگم میریزن سرم که نه صبر کن فلان ماه بیاد اون موقع میفهمی😐

قربونت انشالله برا همه

برا منم تا اینجا زود گذشت 3ماه حال تهو شدید داشتم نفهمیدم چجور گذشت اینم الان ک هفتع 20هستم

من شش خیلی برام سنگینه
هنوز یه هفته دیگه مونده
حس میکنم یکساله تو شش ماه بودم

منم تا الان خدایی زود گذشت برام!

نه برا خودتون سنگین نکنید از خدا بخوایید زود بگذر

والا۶ برا من صدسال بوددد

بنظرم ب این حرفا توجه نکن برای هر کسی یجوره

دیر میگذره یه روز معادله یه هفته ست🥲

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی