چقدررر ماه هفتم دیر میگذره 🚶🏻‍♀️

۱۵ پاسخ

دقیقا خیلی دیر میگذره

دقیقا

دقیقا این ماهای اخر اصن نمی‌گذره😭

ماه 6 بدتره 7 باز خوبه

حالا برا من برعکس بقیه از ماه هفت به بعد خیلی داره زود میگذره

ماه هشتم برای من یسال گذشت ولی ماه نه خیلی زود داره تموم میشه

اصلا نمیره دق کردم

تاماه۸خوبه امان از ماه نهم وای....خودش یه دور بارداریه از اول تا اخر

برای من زود گذشت

ماه نه بدتررررر

دقیقا بخدا 😑😑😑

هووووفففف

اره خیلی

این دو س روز اخرش قد یه ساله اصن مگ میگذره😂

ماه نهم دیرتر

سوال های مرتبط

مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری