همه ماه ها دیر میگذره😐😂
اووو پس ماه ۹باشی چی میگی ۹ ماهه تو این ماه ۹گیر کردم اصلننننننننننن نمیگذره
منم یه قرنه تو ماه هفتم😐
من انگار ۱ساله تو ماه۶ موندم🤕
ماه هشتم بدتره
ماه ششم خیلی زود برام گذشت.. ولی هفتمم. 😑😑😂
برای من که تا اینجاش زود گذشته😅
البته من دلم نمیخواد تموم بشه فقط چون کم تکون میخوره دلم میخواد ماهم بره بالاتر که بیشتر تکون بخوره
اره والا
این قصه سر دراز دارد گلم 🥹😂🐣
هرچی میای جلوتر بدتر میشه 😂😂ولی با تکوناش ادم عشق میکنه امیدوار میشه به زندگی لذتش رو ببر 😍😍
چشم رو هم بزاری تموم میشه به امید خدا به سلامتی بغلش میکنی 😍😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.