این ماه هفتم چرا تموم نمیشه🥺🫠🫠

۱۱ پاسخ

همه ماه ها دیر میگذره😐😂

اووو پس ماه ۹باشی چی میگی ۹ ماهه تو این ماه ۹گیر کردم اصلننننننننننن نمی‌گذره

منم یه قرنه تو ماه هفتم😐

من انگار ۱ساله تو ماه۶ موندم🤕

ماه هشتم بدتره

ماه ششم خیلی زود برام گذشت.. ولی هفتمم. 😑😑😂

برای من که تا اینجاش زود گذشته😅
البته من دلم نمیخواد تموم بشه فقط چون کم تکون میخوره دلم میخواد ماهم بره بالاتر که بیشتر تکون بخوره

اره والا

این قصه سر دراز دارد گلم 🥹😂🐣

هرچی میای جلوتر بدتر میشه 😂😂ولی با تکوناش ادم عشق میکنه امیدوار میشه به زندگی لذتش رو ببر 😍😍

چشم رو هم بزاری تموم میشه به امید خدا به سلامتی بغلش میکنی 😍😊

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری