۱۱ پاسخ

من یه قرن توهشتم😐🤣

حالا بیا ۷ببین چطور میگذره اونقذدددددد دیررررررر

۸خیلی دیر میگذره🥲

وای خیلی خیلی خیلی طولانی بود کل بارداری یه طرف ماه ۶ یه طرف

منم مث تو بودم میگفتم عهه این ۶ کی تموم میشه الان ک توی ۷ داره زود میگذره و من هیچی نخریدم 🫠💔🥲

کلا بد و دیرمیگذره🥲😪
همشم بخاطر گرماست ادمو کسل و بیحال میکنه
روزش هم بلنده ادم داغون میشه تاشب شه بخاطر همین

برای منم ماه ۶ خیلی دیر گذشت
ولی ماه ۷ برام زود تموم شد

۶ خوبه برا من ۸ تموم نمیشه

بجاش ۷و۸ زود میگذره😁

دقیقا🤦🏻‍♀️

دقیقا منم همینطورم باز تو تموم کردی من دو هفتم مونده تا تموم شه

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرهاد مامان فرهاد هفته سی‌ام بارداری
مامان سورنا و سامیار مامان سورنا و سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد