چرا ماه شش تموم نمیشه ؟؟؟
🫠

۱۳ پاسخ

ماه ششم خیلی طول می‌کشه واقعا منم تازه رفتم تو هفت

اتفاقا ماه شش خیلی زود گذشت برا من
امشب وارد ماه هفتم میشم😍😍


ولی ماه پنج خیلیییی دیر گذشت

حالااا موندهههه واقعاروزای اخرش نمیره

۶ برام خیلی زود گذشت،۷ هم تا اینجاها زود گذشتا ولی دو سه روزه افتاده رو دور کند،این یه هفته آخرش به نظرم نمیگذره

کلافه شدم من دیگ

ماه ۶ ام که سبکی دردات کمتره خوابت بهتره زود میگذره الان ماه ۸ ام من تموم نمیشه هی کش میاد

اره برا منم ۶ تموم نمیشد انقدر م اطرافیان میگفتن الان ۷ ماهته😮‍💨😮‍💨😮‍💨ولی ۷ انقدر زود تموم شد یهو دیدم تو۸م

مااااه ۸ چی پسسسسس،🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
نمیگذره اصلاااااا

ولا🥲

برا من زود گذشت

همون تو شکم جاشون امن تره بزا بمونن😍

دقیقااا😂🤦‍♀️

عزیزم بیای ماه ۸ پس چی میگی😣😑😶

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان پرستش مامان پرستش ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی