چرا این ماه شش بارداری تموم‌ نمیشه!!!!😂😂😂😂

۲۰ پاسخ

واقعا خیلی طولانیه

اوففففف دقیقاااا

کلا هرچی ماهت بره بالاتر دیرتر میگذره

یه سال گذشت😑

۵ نمیگذره اصلا😮‍💨

به نکته بسیار بسیار جدی و درستی اشاره کردی

خیلی دیر تموم میشه واقعا 😂

ده روز برا شما مانده😂

هنوز هفت ماه تا آخر دیرتر میگذره که

بزار بیای هفت بعد چی میگی🥴

۷ ک اصلا تموم نمیشه

من هشت ماه تو ماه ششم بودم تموم نمیشه لهنتی

برای من زیادی داره سریع میگذره الانم که تعطیلاته که هر روز یجا ، خیلی تند میگذره🥴

همش زود گذشت ماه نه نمیگذره تازه افتاده به فروردین بدتر نمیگذرع

برای منم ماه ۶ خیلییییییییییی کش اومد
۴و ۵ خیلی زود گذشت ولی

فروردین کلا تموم نمیشه هیچ وقت

اوه من توماه پنجم استپ زدم ک

چون منتظری تموم بشه، بیخیال باشی فرت فرت میگذره

واقعا خیلی طولانیه من یسال ت ماه شش بودم😂

ماه هفت باز طولانی
ماه نه خیلی طولانی

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرهاد مامان فرهاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی