۱۳ پاسخ

برا من زود گذشت شیش خیلی طولانی بود برام

دقیقا یه سال گذشت این ۷ماهگی

۹رو ندیدی اصن نمیگذره

من که الان یکساله تو ماه هشت گیر کردم🤦🏻‍♀️😂

6خیلی برام دیر گذشت 7زود گذشت

انشالله به سرامتی میگذرونی برا من ماه ۶ طول کشید،۷ خیلی راحت گذشت،الان فکر میکنم یکساله تو ماه هشت موندم🥵🥴

اخ اخ گفتی

کل خوشی و اذیتش ب همین روزهاست

6 که خیلی سخته 7 خوب میره بازم

تازه وارد 7 شدی دیگه از 28هفته ب بعد وارد میشی تو ک هنوز یک هفته گذشته عزیزم

واقعان ماه هفتم دیرمیگذره

بیا ببین ۹ چجوری نمیگذره 😒😒

هشتو ندیدین

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی