بری ماه هشتم هر یک هفته یکسال طول میکشه😁
ن بنظرم خوبه هفتم زود داره میگذره واااای ولی ماه ششم یساله توش بود🤦🏻♀️😅😅توهم بیخیال بزن اصلن نشمر خودش میگذره
قدرشو بدون لحظه ب لحظشو هر چیزی زود تموم میشه
دقیقا منم لحظه شماری میکنم
بنظر من که از هفته ۳۴ ب بعد اصلا نمیگذره کار آدم میشه روز شمار
نمیدونم منم میخوام زود تموم شن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.