۹ پاسخ

بنظر من ماهی که خیلی طولانیه ماه نهمه، خصوصا از وقتی نزدیک زایمان میشی

۷مه خوبه ۸نمیگذره

اره منم همین حس رو دارم🥲😐

من ماه ۶ نمیگذشت برام ولی ۷ و ۸ مثل برقو باد تموم شد

۸ و ۹ رو ندیدی خواهر روز و شباش یه ساله برا خودش🤦‍♀️

۸نمیگذره

وای منم 😫 اصلا نمیگذرع

من ۳روز دیگه دارم😍به نظرم زودتر ۶ گذشت😊

اره برای منم دیر گذشت؛ ولی ۸ داره سریع میگذره😍

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی