بنظر من ماهی که خیلی طولانیه ماه نهمه، خصوصا از وقتی نزدیک زایمان میشی
۷مه خوبه ۸نمیگذره
اره منم همین حس رو دارم🥲😐
من ماه ۶ نمیگذشت برام ولی ۷ و ۸ مثل برقو باد تموم شد
۸ و ۹ رو ندیدی خواهر روز و شباش یه ساله برا خودش🤦♀️
۸نمیگذره
وای منم 😫 اصلا نمیگذرع
من ۳روز دیگه دارم😍به نظرم زودتر ۶ گذشت😊
اره برای منم دیر گذشت؛ ولی ۸ داره سریع میگذره😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.