۱۷ پاسخ

وای خبر از ماه هشت نداری

خبر از ماه ۸ نداری

اره بابا تموم نمیشه🤧

ماه پنج و هفت واسه منم اصلا نگذشت

خیلی مزخرف این ماه اعصابمو داغون کرده این ماه😕🥺

واااای ماه اخرررر خیلی دیر میگذره
ولی انشالله برای همه به خوشی خوبی بگذره😍♥️

وای خانم ها تو دل منو خالی نکنید ۵ روز رفتم تو ماه ۷

وای آره 😂

من‌که همش درد دارم 😮‍💨

اين ٣ ماه سوم خيلى بده سخت و دير ميگذره

منم هفت برام دیر رفت

تا الان که گذشته نمیدونم چرا این 3ماه کش میاد نمیگذره

اما عوضش برا ن تا الان خیلی زود گذشته

بخدا منم

منم همینجور بودم،ماه هفت ۴۰سال گذشت،اما ۸به سررررعت

ببین کل حاملگی یه طرف این ماه هفتم یه طرف واقعا مزخرفه🥲😂😂😂

چون منم همین حسو دارم

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه برفا❄️❄️ مامان دونه برفا❄️❄️ ۱۱ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری