بنظرم ماه هفتم یکم داره زود میگذره🤔

۱۳ پاسخ

برا منم ماه هفتم خوب بود اما تا قبل از هفت ماهگی اصلا نمیگذشت.. ماه هشت انشالله مثل ماه هفت باشه

برا منم ماه هفتم واقعا زود گذشت الان کلا چن روز ازش مونده

موافقم باهات 🤌🏻

برای من چرا گیر کرده پس😅

برا منم زود رفت

اره ولی حس میکنم ماه ۸ دیر بگذره

ماه نهم اصلاااااااا نمیگذره

واسه من تا ۱۴ هفته انقدر دیر گذشت
بعدش خیلی زود میگذره ناراحتم🙁😢

واسه من که خیلی دیر میگزره🫠

آره ماه هفت خیلی‌ زود میگذره

اره ماه ۷ واسه منم زود گذشت

ما کی اصن میریم ۷ماهگی من الا ۲۵هفتمم

برای من چرا انقد دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد