آره ۷ خوبه ۶ لعنتی ی سال طول کشید
برای من زود گذشت 8 نمیگذره اصلا
کلا حاملگی دیر میگذره حالا بری مسافرت روزا مثل برق و باد میگذره یا مستجرباشی درجا سالت تموم میشه
نههه واسه من قد ی سال داره میگذره تا ۶ ماه خیلی خوب بود
من یه ساله تو شش ماهگی موندم۰😁
بد نیس ماه شیش خعلی بده بشدت طول میکشه
آره 7 واسه من خوب بود به نسبت 6 که خیلی طولانی بود
من ۱۲ هفته تا ۱۶ هفته خیلی طول کشید برام
میدونی طولانی ترین زمان بارداری کیه؟ اون موقع که دکتر بهت تاریخ زایمان میده درست از اون لحظه دگ زمان متوقف میشه😂😂😂دگ زملن نمیگذره هر یک روز به اندازه یک هفته طول میکشه
به نظر من با اینکه حالم خوب نبوده از اولش داره زود میگذره و روز شمار گهواره رو میبینم استرس میگیرم
كلا از ماه ٦ به بعد هرروزش قد يسال ميگذره😂😂
نه خیلی دیر میگذره برای من یه سال شد الانم ۴ روز مونده🤦🏻♀️🥴😑
اره برا من گذشت ۱۱ مرداد میرم تو هشت دوس دارم دوران بارداریو با همه سختیش زود رسیدن به مقصدو دوس ندارم
برای من خیلی زود داره میگذره
بشدت دیررررررررر
اره 😂بدترین ماه ماه ششمم بود برای من
نه ، برا من دوسال شد انگار 😂
سوال منم هس
من ۵ماهمه ولی احساس میکنم دیر میگذرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.