من سالهاست تو ۸ماه هستم
هر کسی تو ماهی که هست به نظرش دیر میگذره
حالا من انگار تو ۶ ماه موندم 🙁🙁
من تو ۶ گیر کردم
۶ واخ واخ از ۶ دارم دیونه میشم
اتفاقا ماه هفتم برای من خیلی زود گذشت.من میترسم هشتم دیربگذره
حالا بذار بیای ۸ 🤦🏻♀️اون از ۷ وحشت ناک تره
هفت خوبه هشت وحشتناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.