خانومااا چرا ماه هفتم تموم نمیشه خسته شدممم دیگه😪

۸ پاسخ

من سالهاست تو ۸ماه هستم

هر کسی تو ماهی که هست به نظرش دیر میگذره

حالا من انگار تو ۶ ماه موندم 🙁🙁

من تو ۶ گیر کردم

۶ واخ واخ از ۶ دارم دیونه میشم

اتفاقا ماه هفتم برای من خیلی زود گذشت.من میترسم هشتم دیربگذره

حالا بذار بیای ۸ 🤦🏻‍♀️اون از ۷ وحشت ناک تره

هفت خوبه هشت وحشتناکه

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد