چرا ماه شیش تموم نمیشه

۲۱ پاسخ

ماه هفت بدتر بود برامن

وای نگووووو😶‍🌫️🫠 من هنوز ماه ۵ آخرشه نمی‌گذره

من توی ی هفته اخر ماه شیش گیر کردم

من با حساب کتاب خودم الان باید میزاییدم دیگ،باور نمیکنم هنوز تو ماه ۶ موندم😶

برا منم خیلی کش اومده نمیگذره هنو چند روز دیگه مونده

ای بابا من تازه دارم دعا میکنم پنج زود تموم شه برسم به شیش 🤦‍♀️

واییی ماه شیش خودش دوماه طول میکشه واقعا خیلیییی طولانی بود برام🤦‍♀️🤦‍♀️

تازه خدا منو از 6خلاص کرد😂😂مثل یوزارسیف تو ای فیلم گیر افتاده بودم😂😂

۶ واقعا تموم نمیشه برای منم خیلی دیر گذشت😅😅😅

واییی اره من ماه شش واسم دیر گذشت
چون منتظر ماه هفت بودم😂

توهرماهی ک هسیم گیرکردیم کلا😂 منم هفت انگار برام اصلانمیگزره

وای دقیقااا خیلی طول میکشه انگار اصلا روزا نمیگذرن

اونم تموم میشه
دخترمو باردار بودم میگفتم چرا این ماه تموم نمیشه چرا دیر میگذره...
دقیق ۱۷ سال میگذره

😂😂😂هم دردیم

حالا الان ک خوبه روزای آخر ب اندازه ده سال میگذره

دقیقا 😩😩چند روز دیگه میخاد تا تموم بشه انگار یکسال گذشته

وای نگو من تو ۵ گیر کردم😬😂

من توهشتم🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️تمومی نداره

احساس میکنم یکساله تو ماه شیش گیر کردم

نمی‌دونم من توی ۶ ماه گیرکردم

نگوووو😭😭

سوال های مرتبط

مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان پرستش مامان پرستش ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان فرهاد مامان فرهاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد