بنظرم ربطی به ماه نداره چون تو فروردین افتاد اینجوریه😂الان برا منم ماه ۵ کش اومده چون تو فروردینه
از اون بدتر😅😅
برای منم ماه شیش خیلی دیرتر گذشت
ماه هفت رو نفهمیدم چجوری گذشت
من فردا میرم تو۷ماه اما۶ماه دیرگذشت
اوووف مال من ماه ۵اصلا نمیگذره
واسه من ۶ خوب بود ۷ لنتی افتاده تو فروردین تموم نمیشه ،
همینجوری درحالت عادی فروردین دیر میگذره همیشه ..
خیلی دیر میگذره خیلیی
برا من تا ۶ که خیلی خوب گذشت ماه ۷ هم هنوز ۱ هفته گذشته فردا وارد هفته دومش میشم امیدوارم زود بگذره این ماه هم
شیش که عالی بود هفت نمیگذرههههه اصلا این همه وقت تازه یک هفتش هم نگذشته🫠😮💨
صبرکن ماه هفت ۵سال طول میکشه😂😂😂من دیروز بعد ۵سال وارد ماه هشتم شدم😂
برا من هفت قد دوماه طول کشید قشنگ لعنتی هنوزم تموم نشده🥲
برا منم شیش دیر میگذره پنج و چهار روندونستم چه طوری رفت
برای من 7زود گذشت الان ماه هشتم ام اصلا نمیگذره
کلا همش دیر میگذره
واس من کلا زود میگذره دوس ندارم تموم بشه 🥹🥹
اره لعنتی برا منم شیش انگار گیر کردم توس
چون منتظریم همه ماها دیر میگذره
وای ماه شیش خودش برای من ۶ماه بود
ولی ماه هفت خیلی زود گذشت ماه هشتمم باز خوب بود
واسه من ۷خیلییییی دیر میگذره
ماه شش برامن زود گذشت
هفت هم خدا کنه بگذره
😃😃عزیزم افتاده توی فروردین ...هنوز فروردین تموم نشده هااا
مال منم شش دیر گذشت ولی هفت باز بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.