۱۰ پاسخ

واقعا من خسته شدم از ماه هشتم 🥺

موافقم🤦🏼‍♀️😂

ما که تو نه گیر کردیم

وای پس میگن ماه هفت دیر میره
نکنه هشتم دیر میره؟☹️😂

وای گفتی امشم‌بادرده

تازه ماه ۹ رو ندیدی😂

دقیقا ماهه ۸ نمیره ک نمیره🥲هوف

ماه نه اصلا نمیگذره

چرا زود میگذره تا میتونی بخواب و استراحت کن من الان دلم خواب میخواد 🥹

ماه نه که اصلا نمیگذره😫😫😫

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد