چرا ماه هشتم اینقد دیر میگذره

۱۶ پاسخ

واقعا؟؟؟😩😩😩😩

🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴

۹اصلا نمی‌گذره😂

برای من زودتر از همه ماها گذشت از بس که تو بدو‌ بدو سیسمونی و عکاسی و اینا بودم البته چند روز دیگه مونده از ماه هشتم

برای منم ماه هشت زود گذشت

اره ۶ و ۸ دهنمونو سرویس کرد

واااای اره خیلی دیر میگذره

بیا 9 متوجه میشی🥲

آره واقعا خیلی دیر میگذره

تازه اول راهي عزيزم🙃

برا من زود گذشت😂

دقیقا 🥲

خیلی سخت میگذره همش ام درد داره لگن و کمرم کلافم ☹️

واقعاااا

برای من خیلی زود گذشت چون یکسره در حال بدو بدو هستم کار دارم فقط حالم بده داره اذیتم میکنه تازه حالت تهوع هم داره برمیگرده

نگوووو توروخدا 😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی