ماه نه ک بدتر ماه درده
چون چشم انتظاری وهمش اذیتی دیرمیگذره🤭
چون شرایط اینجوریه دیر میگذره
هفتم خیلی خوب بود برام فردا میشم هشت خدا کنه مثه ماه هفت باشه😫😂
منتوماه نهمم😂😂
خدا بخیر کنه کمر دردای ماه بعدو ...
هفته اخرو ندیدی چجوری میگذره😭😭
هعییی خواهر همین چند روز مونده برامنم دیر میگذره . از یه طرف میگم خداکنه تا عید زایمان نکنم از یه طرف میخوام زودتر بگذره🫠🫠
برای هیچ کس نمیگذره😢
برا من که اصلا نمیگذره 🥴🥲🥲
منم امروز همینو گفتم😭
اره. واقعا کسل کنندس🥲
دقیقاااا اره🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.