چرا ماه هشتم انقدر دیر میگذره 😓

۱۳ پاسخ

ماه نه ک بدتر ماه درده

چون چشم انتظاری وهمش اذیتی دیرمیگذره🤭

چون شرایط اینجوریه دیر میگذره

هفتم خیلی خوب بود برام فردا میشم هشت خدا کنه مثه ماه هفت باشه😫😂

من‌توماه نهمم😂😂

خدا بخیر کنه کمر دردای ماه بعدو ...

هفته اخرو ندیدی چجوری میگذره😭😭

هعییی خواهر همین چند روز مونده برامنم دیر میگذره . از یه طرف میگم خداکنه تا عید زایمان نکنم از یه طرف میخوام زودتر بگذره🫠🫠

برای هیچ کس نمیگذره😢

برا من که اصلا نمیگذره 🥴🥲🥲

منم امروز همینو گفتم😭

اره. واقعا کسل کنندس🥲

دقیقاااا اره🥺

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی