۱۰ پاسخ

خوبه خداروشکر معمولی میگذره

ماه شش برا من خیلییی طولانی بود ولی ماه هفت خیلی زود گذشت

من ۱۰ هر برج ماهم عوض میشه اون ده روز فقط یکم دیر برام میره نمیدونم چرا

نه فعلا که خوب بوده

من ک کلا نفهمیدم چطوری گذشت ولی ازالان ب بعد دیگ داره سخت میگذره واقعا چشم انتظار بودن خوب نی🥲

اره برا من از روز اولش دیر میگذره دیگ پیر شدم خدایی موهای سفیدم زیاد شده

برا منم خیلی زود میگذره

اره بارداری اصلا نمیگذره

خوش بحالت واسه من نمیگذره

ن برعکس عین برق و باد می‌ره 😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد