واسه من اوایل ماه هفت زود گذشت ولی یک هفته آخرِ داشت جون میداد تا بگذره 😂😂😐
هشت و نه سخته . هفت برا من تو عید بود و جنگ
وای من یه هفته دیگه میرم هفت 🤩🤩🤩همسرم بدبخت اون حوصله اش سر رفته
دقبقا
خیلی دیر میگذره😭😭خدا ۸ و ۹ رو بخیر کنههه
۸ بدتره . برامن ۸ اندازه دوماه گذشت
اره خدایی
۶زود گذشت
ماه نهم افتضاحه
خیلیییییییییییییی
شیش هم نمیگذره انگاری 🥺
۸ بدترهههه
خدا کنه فقط بخوابیم بیدار که شدیم بگن فردا ۳۹هفته ای بیا زایمان کن ای خدا یعنی میشههههه😣😣😣
وااااای ماه ۷ خیلی زود گذشت برا من . ماه ۶ سرویس کرد
آره دقیقا برا منم ماه ۷ خیلی دیر گذشت مخصوصا که تو فروردینم بود،ولی ماه ۸ به نسبت اون خیلی زودتر گذشته تا الان که ی چند روز دیگه انشالله وارد ماه ۹ میشم
آره خیلی دیر میگذره تازه میگن ۸،۹ بدتره 🥲
مال من تازه افتاده بود تو فروردین🤣
8 ما هم همینطور
خیلی دیرمیگذره
بی دلیل نمیگن بهشت زیر پای مادران است سختی داره
خیلیییییی😑🥲
صبر کن خواهر ۸ و ۹ هم داریم🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.