ای ماه ۷ چقدر دیر میگذره لعنتی

۲۱ پاسخ

واسه من اوایل ماه هفت زود گذشت ولی یک هفته آخرِ داشت جون میداد تا بگذره 😂😂😐

هشت و نه سخته . هفت برا من تو عید بود و جنگ

وای من یه هفته دیگه میرم هفت 🤩🤩🤩همسرم بدبخت اون حوصله اش سر رفته

دقبقا

خیلی دیر میگذره😭😭خدا ۸ و ۹ رو بخیر کنههه

۸ بدتره . برامن ۸ اندازه دوماه گذشت

اره خدایی
۶زود گذشت

ماه نهم افتضاحه

خیلیییییییییییییی

شیش هم نمی‌گذره انگاری 🥺

۸ بدترهههه

خدا کنه فقط بخوابیم بیدار که شدیم بگن فردا ۳۹هفته ای بیا زایمان کن ای خدا یعنی میشههههه😣😣😣

وااااای ماه ۷ خیلی زود گذشت برا من . ماه ۶ سرویس کرد

آره دقیقا برا منم ماه ۷ خیلی دیر گذشت مخصوصا که تو فروردینم بود،ولی ماه ۸ به نسبت اون خیلی زودتر گذشته تا الان که ی چند روز دیگه انشالله وارد ماه ۹ میشم

آره خیلی دیر میگذره تازه میگن ۸،۹ بدتره 🥲

مال من تازه افتاده بود تو فروردین🤣

8 ما هم همینطور

خیلی دیرمیگذره

بی دلیل نمیگن بهشت زیر پای مادران است سختی داره

خیلیییییی😑🥲

صبر کن خواهر ۸ و ۹ هم داریم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری