چقدر این ماه هشت دیر میگذره😭😭

۱۲ پاسخ

وااای اصلا نمیگذرع

چون نت قطعه🤣

هشت خوبه یعنی برا من کل بارداریم اوکی بود ماه نه لامصب نمیگذره هی منتظری هی نمیاد🥲

ماه نهم هم همینه کلا بارداری به اینکه نه ماه باشه ۹ ساله هر ماهش یک سال میگذره🥴🥴🥴🥴

اخ که گفتی 🤦🏻‍♀️😫

ماه نه ببینی چی میگی
اصلا روزا کشششش میاد

منم تازه امروزرفتم به هشت 🤭🤭

ماه نه رو ندیدی 😂

وای نگو
من این هفته میرم هشت

من ده ساله موندم توی هشت ماه

خیلیییییی

واقعاً موافق هستم خیلی دیر داره میگذره
هشت اینجوریه نه چجوریه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دیلای مامان دیلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی