ماه هشت و نه زود میگذره ؟ یا دیر ؟؟؟

۱۱ پاسخ

خییییییییلی زود

برا من زود دارع میگذره

زوددددذ

برا من زود گذشت سعی کن بهش فک نکنی خودتو سرگرم کنی اینطوری زودتر میگذره برات

برای من خیلیییی زود گذشت.همه کارام افتاده بود این اخر نفهمیدم چجوری گذشت

ماه نهم دیر میگذره

برا من ک فعلا زود گذشته😂😂

خیلی زود

زووووود
درحدی من چند روز پیش فهمیدم اخرای ماه هشت هستم😶 درصورتی فکر میکردم تازه رفتم ماه هشت 🤦🏻‍♀️😅

هشت ماهگی به اندازه سه ماه میگذره ولی ۹زود میگذره

برا من ماه ۶ آنقدر زود گذشت😎

۷ هنوز تموم نمیشه😐

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی