۲۹ پاسخ

من که ۱۲روزش مونده تموم بشه.فعلا که خوب بوده برای من

زووووود

زودداره میگذره

۸ ماه زود میگذره ۹ ماه خیلی دیر میگذره🥲

زود گذشت برا من

من چند روز دیگه وارد ماه هفتم میشم شما بگو ماه هفت چطور میگذره؟

بنظرم بهتر از ۷ من ۳ ماه تو ۷ بودم

برای من 8 ماه زود گذشت.

فعلا برا من که نمیگذره

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

ولی ماه 7 خیلی بد و دیر واسم گذشت 😐

برای من یه هفته مونده خیلی زود گذشت خوب بود

من که چن روز دیگه میشم 8 ماه🙂

من ماه هفتم دیر گذشت ماه هشتم زود میگذره

برا من دیر گذشت‌چون مشکلات زیادی داشتم تو ۸

واس من ک فعلن خوب گذشت

من ماه هفت اذیت شدم ماه هشت خیلی راحت بودم از هر نظر😄

دیر میگذره اصلا نمیگذره من موندم توش🤕🤕

هشت خوب بود زود گذشت

به نظر من که خیلی بهتر از ۷ بود
خیلی
البته من دو روز دیگه‌ دارم🙂

دو هفته اول هشت خوبه

ماه ۸ من همش با دکتر و سونوگرافی گذشت احساسش نکردم خیلی ولی امان از این ماه ۹ نمیگذره هیچ جوره لامصب

۸ میره سریع این ۹ تموم نمیشه انگار اهسته میگذره

خیلییی دیررر گذشت

وای دیر میگذره

اصلا نمیگذره 😕

دیرررر

زودتر از هفت و شیش میگذره بنظر من

هشت زودتر از ۹ میگذره

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دیلای مامان دیلای هفته سی‌وسوم بارداری