من که ۱۲روزش مونده تموم بشه.فعلا که خوب بوده برای من
زووووود
زودداره میگذره
۸ ماه زود میگذره ۹ ماه خیلی دیر میگذره🥲
زود گذشت برا من
من چند روز دیگه وارد ماه هفتم میشم شما بگو ماه هفت چطور میگذره؟
بنظرم بهتر از ۷ من ۳ ماه تو ۷ بودم
برای من 8 ماه زود گذشت.
فعلا برا من که نمیگذره
سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg
ولی ماه 7 خیلی بد و دیر واسم گذشت 😐
برای من یه هفته مونده خیلی زود گذشت خوب بود
من که چن روز دیگه میشم 8 ماه🙂
من ماه هفتم دیر گذشت ماه هشتم زود میگذره
برا من دیر گذشتچون مشکلات زیادی داشتم تو ۸
واس من ک فعلن خوب گذشت
من ماه هفت اذیت شدم ماه هشت خیلی راحت بودم از هر نظر😄
دیر میگذره اصلا نمیگذره من موندم توش🤕🤕
هشت خوب بود زود گذشت
به نظر من که خیلی بهتر از ۷ بود
خیلی
البته من دو روز دیگه دارم🙂
دو هفته اول هشت خوبه
ماه ۸ من همش با دکتر و سونوگرافی گذشت احساسش نکردم خیلی ولی امان از این ماه ۹ نمیگذره هیچ جوره لامصب
۸ میره سریع این ۹ تموم نمیشه انگار اهسته میگذره
خیلییی دیررر گذشت
وای دیر میگذره
اصلا نمیگذره 😕
دیرررر
زودتر از هفت و شیش میگذره بنظر من
هشت زودتر از ۹ میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.