چقد این ماه هشت دیر میگذره 😶😶😶

۱۶ پاسخ

اره والا انگارگیرکردیم داخلش😫

من که تازه ۶ روزه رفتم ۸

ارع خدایش مگه ب 32هفته میرسیدم من ک برم سنو خیلی دیر گذشت الان میگم خدا کنه زودتر بگذره بقیش

برا من عین برق میگذره

😫😫😫من تازه وارد ماه هشتم شدم

آره برای منم دیر گذشت

هشت بهتر بود نه نمیگذرع اصلا

تازه شکرکنین فصل پاییزه روز کوتاهه اگه بهار بود چی‌میکردیم

هعی منی که دو هفته دیگه ب پایانه ماه هشت مونده🥹🥹لامصب نمیگذره اصلا

واقعا دیرمیگذره ... انگار 80 روز تو 8 ماهم 😂😂

اره واقعا من تازه شدم نه

من بیست و نهم میشم نه خیلی دیر مسگذره ماه هشتم چون دو دفعهس بجور سرما خوردم هیچ غذایی نمیخورم دلم نمیاد نمیتونم نفس بکشم انگار خفه میشم تنگی نفس دارم

واقعا 😂😂

بزار برسی ب ۹ ماه اونم هفته آخر اون دیر میگذره هشت ماه خیلی درمقابل اون خوبه

دقیقا دوماه اخر دیر میگذرع

من یکشنبه میشم نه

سوال های مرتبط

مامان Rose🤍 مامان Rose🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان دیلای مامان دیلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی