چقد احساس میکنم این ماه داره دیر میگذره 😴

تصویر
۵ پاسخ

🫱🏻‍🫲🏽

🥲🥲🥲🥲

هرچی سخت بگیری منتظر باشی هفته ها روز هاتموم بشه دیر تر میگذره و سخت تر
بیخیال باش بلاخره میگذره
من سخت نگرفتم واسه من خیلی زود گذشت اصلا نفهمیدم کِی واردِ ماه ۹شدم

کاملا درست حس میکنی برای ماهم داره دیر میگزره🤣

درست حس میکنی ، چون خیلییییییییی دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی