چرا این ماه هشت انقدر دیر میگذره خسته شدم🫤

۱۲ پاسخ

چون وزنت بیشتر حرکت برات سخت تره تو فشاری حس میکنی دیر میگذره ❤

من که هفت تمومی نداره چند روزش مونده هنوز

بزار بیای ۹
۹دیگ همه دردی تجربه میکنی
انگار ۹ماه تو دوهفته ماه نه گیر کردم

خیلی، آذر منو دق داد 🥺

چون ینگینی وسخت میگذره ولی تموم میشه انشاالله بسلامتی

برای من زود گذشت ...فردا شب میرم ماه نهم

وای منم ۶ماهه تو ۸ماه گیر کردم هنوز یک هفته اش گذشته

ت بزار وارد نو بشی هرشب کارت گریس خاهر🤧

اتفاقاً برا من خوب داره میگذره فکر میکنم 9 زودترم بگذره چون ترس زایمان دارم 😂

اره ۸برامنم نمیگذشت هفته اخرش باورمیکنی گریم میگرف الاننن ماه ۹هفته اخرش ازون بدتره الان ۹ساله تواین دوهفته گیرکردم😫

اره منم همین طوریم

9 ازون هم دیرتر میگذره

سوال های مرتبط

مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری