چرا ماه نهم آنقدر دیر میگذره خسته شدم 🥺😭

۱۸ پاسخ

دقیییقا اصلا انگار نمیگذره

کاش من برسم تا ماه نهم اصلا نگذره هم اشکال نداره 😂

ماهو ول کن بیا ب من بگو چرا این ۴ ۵ روز آخر نمیگذرههههههه

کاش میشد چشماتو ببندی باز کنی بچه تو بغلت باشه🤲🏻🥲🌸

برا من تقریبا زود میگذره
وقتی هی روز می‌شماریم دیرتر میگذره چند روزی حساب نکن چقدر مونده😂

ماه هفت اصلا نمیگذره😭

هفت من نمیرههههههه کاش زودتر شهریور برسه

تاریخ بستری،بهت داددکتر؟؟

خداروشکر کن عزیزم منکه هنوز ما ۶چی بگم پس همش میگم کاش الان ابان بود

سلام به همگی واقعا دیگه آدم خسته میشه🥹🥹

بابا نه عالیه هشت منو دق داد🙁🙁🙁

نمیگذر اصلا دیگ خسته شدم

واسه من این دوهفته باقی مونده نمیگذره🫠

من از الان منتظرم زودتر وقت زایمانم برسه

شماهامردادهستین؟؟

چه جالب دقیقا سن بارداری ما یکیه، ب شما کی وقت داده برای سزارین؟

هشتممم عین نهمه
اصلا برام نمیگذره

آخی گفتی خواهر😮‍💨😮‍💨😮‍💨
فکر کنم ما خسته شدیم😁😁😁

سوال های مرتبط

مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی