۱۴ پاسخ

اره خیلی ولی از ی طرف دیگه خوشحالم که دیر میگذره چون تو ایام عید سخته بخوام زایمان کنم مهمونم داریم تازه 🥲

بدک نیست ولی دیرم بگذره خوبه
آخه آخرین روزاییه که نینی توی دلم هست و بعدها شاید دلم تنگ شه برای این روزا🥹

ن زود گذشت ولی دخترم راضی نیست بیاد

نه خداروشکر . حوصلم سر نمیره

عزیزم وضعیت کرج خوبه؟آواره شدم میخام بیام خونم

اوهوم خیلی🥲🥲🥲

روزهاک داره تند میگذره نفهمیدیم چیشد نتونستیم لذت ببریم ولی این وزن شکمو دیگ نمیشه تحمل کرد 😅

من هنوز ماه آخر نرسیدم ولی چون وحشتناک ترس از زایمان دارم احساس میکنم داره زود میگذره و دارم به روزای آخر نزدیک میشم😑😅

ن اصلا زود داره میره فقط درد دارم اذیتم

من توو هفته آخرم نمیگذرررره

مگه میگذره اصلااا هوف

اره واقعا اصلا نمیگذره

اصلا نمی‌گذره🥲

هفته اخر یماه میگذره

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی