بنظرتون ماه نهم زود میگذره یا دیر؟

۲۱ پاسخ

دیر همراه بادردواسترس زیاد هر لحظه دردم میگیره ول می‌کنه

من ک تو ماه دهمم از بچه خبری نیست😂

افتضاح دیر

والا برا من خیلی داره زود میگذره

خیلی دیر و البته سخت متاسفانه

دیر میگذرع😫

برا من خیلی زود گذشت ماه هشتو نه

اگه بچه ی اولت نباشه اره زود میگذره

من ماه هشت برام خیلیییییی زود گذشت فک میکنم ماه نهمم همینجوری باشه😅

خیلی دیر هر یک روز تا الان به من قد ۱۰روز گذشته احساس می کنم کل امسال را باردارم ولی هنوز بازم مونده ،😔

هر چقد که از ۱ تا ۸ نفهمیدم ۹ با گوشت و پوست و خونم لمس کردم. لامصب نمیگذره. من تازه امروز رفتم تو ۱۰ ماه😩

دیررررر

اونقدر دیر میگذره لعنتی انگار هر روزش صد ساله 🤣🤣

ماه 9زود گذشت ماه ده رو‌چکار کنیم 🙂🙂

دیر😐

من منتظرم ۸ تموم بشه ، نمیشه....۹ را نمیدونم.امیدوارم زود بگذره‌...خسته شدم از گیر کردن توی ماه ها

بستگی به شرایطت داره اگه یه بچه دیگه داشته باشی با اون مشغول باشی زودتر میگذره

زود گذشت چند روز باقی مونده دیر میگذره برام

زووووود ولی با درد

نه دوم

دیررر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی