خانما ماه نهم زود میگذره ???بنظرتون

۱۳ پاسخ

به نظرم اخراش یکم سخت میگذره

خیررررررررر🫠

نه نمیگذره
خیلی سخته.. کاش دیگه تموم میشد ب خوبی و خوشی😅

اوف برا من داره دیر میگذره تا الان خوب بود ولی چند روزه نه میتونم بشینم نه راحت بخابم

نه خیلی کند و کسل کننده میگذره 🥲

روزایی که درد و اینا داریم فک کنم سخت بگذره ولی روزاییی که مشغولیم زود میگذره

فک نکنم زود بگذره😂

اصلا به ۹ نمی‌رسم هرچی میگذره 🥲😂
الان ۴ روز دیگه دارم تا ۹ 🥺🤦

ن اصلااااااا خیلییییی دیر میگذره من ک ماه دهمم

بله برا من زود گذشت

دوهفته اولش دیر گذشت واسه من بعدش داره زود میگذره چون مشغولم و خونه تمیزی و آماده کردن وسایل و درست کردن غذا

ماه ۸چی؟

برا من فعلا خوب ميگذره😅

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ملکا مامان ملکا ۵ ماهگی
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی