ماه نهم کِش میاد😬 من از اولش انقباض داشتم و الانم استراحت مطلق شدم
فروردین تموم شد ولی ماه هشتم تموم نشد😑
مث حلزون میگذره😂
منم5روز دیگه میرم 9ماه، سه چهار روزه انقباض دارم نابودم فقط دراز میکشم چون قبلا زایمان زودرس بودم و دخترم نموند
وای دقیقا همینه خیلی دیر میگذره..شبا هم که اصلا نمیتونم راحت بخوابم..وقتی میگفتن آخریا سنگین میشی معنی شو واقعا الان فهمیدم😅
واسه من زود می گذره اما درد زیاد دارم شبا خیلی بیدار می شم
برامن که ماه هشت عین ۸سااااال گذشت
الان ۳۳ هفته و ۳ روزم
ن ماه نهم خیلی دیر میگذرهههه وای
البته اگه طبیعی هستی
ماه نهم یه روزش به اندازه ۱۰ روز میگذره
من و تو باهم😅😅😢🤲
خیلی خیلی چشم انتظاری سخته و س
ب سختی میگذره..
و خب ماه ۹ به ماه درد معروفه دیگه
تازه وارد ماه نهم شدم مزخرف ترین ماه بارداری ماه هشتم بارداریه🥲پر از درد پر خفگی🥲اصلا بدترین ماهه
ماه نه از ماهایی که به خاطر اینکه چشم انتظاری یکم سخت میگذرهه
بسلامتی انشاءالله قسمت ما هم بشه 😘😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.