۱۴ پاسخ

ماه نهم کِش میاد😬 من از اولش انقباض داشتم و الانم استراحت مطلق شدم

فروردین تموم شد ولی ماه هشتم تموم نشد😑

مث حلزون میگذره😂

منم5روز دیگه میرم 9ماه، سه چهار روزه انقباض دارم نابودم فقط دراز میکشم چون قبلا زایمان زودرس بودم و دخترم نموند

وای دقیقا همینه خیلی دیر میگذره.‌.شبا هم که اصلا نمیتونم راحت بخوابم..وقتی میگفتن آخریا سنگین میشی معنی شو واقعا الان فهمیدم😅

واسه من زود می گذره اما درد زیاد دارم شبا خیلی بیدار می شم

برامن که ماه هشت عین ۸سااااال گذشت
الان ۳۳ هفته و ۳ روزم

ن ماه نهم خیلی دیر میگذرهههه وای
البته اگه طبیعی هستی

ماه نهم یه روزش به اندازه ۱۰ روز میگذره

من و تو باهم😅😅😢🤲

خیلی خیلی چشم انتظاری سخته و س
ب سختی میگذره..
و خب ماه ۹ به ماه درد معروفه دیگه

تازه وارد ماه نهم شدم مزخرف ترین ماه بارداری ماه هشتم بارداریه🥲پر از درد پر خفگی🥲اصلا بدترین ماهه

ماه نه از ماهایی که به خاطر اینکه چشم انتظاری یکم سخت میگذرهه

بسلامتی انشاءالله قسمت ما هم بشه 😘😍

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری