ماه نهم بارداری چجوری میگذره؟🥹

۱۳ پاسخ

اصلا نمیگذره بیشتر ادم اذیته و استرس زایمان داره🫠من تازه هنوز دیر برای بعضی چیزا اقدام کردم گزاشتم اخری که هواسم پرت شه ولی بازم نمیره

سختتتت

دیر میگذرع

انشالله وقتی رسیدم به ماه نهم میگم برات 😁🥺

افتضاح. اصلاااااا نمیگذره.
بخصوص هفته اخر
هر روز ی درد جدید. شبا بی خواااااابی. هرچی بارداریم راحت بود دو هفته اخر پاره شدم

۸که خیلی داره سخت میگذره امیدوارم ۹خوب بگذره

خییییلی سخته

بسختی منکه بزور میشینم راه میرم همش احساس میکنم الان بچه میفته چن روز دیگه بتونم عمل کنم راحت میشم خداروشکر

سختتتتتتتت

عالی میگذره

ای بابا همش استرس...ک چرا تکون نمیخوره چرا تکون میخوره

سخت.....بیشتر سختیش برای من بی حوصلگی و کم انرژی بودنه.با درگیزی های جسمیش کنار میام، ولی روحی خیلی اذیتم میکنه

من که فعلا تو ۸ گیر کردم🥲

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۵ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی