ماه نهم چجوری میگذره؟؟؟

۳۴ پاسخ

به سختی یکسال تو این هفته گیر کردم

عالی. فقط ب فکر زایمانی نمیدونی چجوری میگذره من ک اینجوریم

سنگین و پرازاسترس

خیلی کند

سخت ودیرمیگذره

به سختی و شیرینی زیاد

مثل برق و باد😂

سختتت

بیشتر درد داره آدم واس همون سخت میگذره به نظر من

به سرعت برق و باد

دیگه واقعااا دارم میترسم😑🤣🤣ماه نه استرس اوررررره

زود و نسبتا سخت و فکر زایمان 🙂🤲🏻

از چند هفته و چند روز شروع میشه؟

چرا نمیگذرععععع خدا

ولی فک کنم ماه نهم ماه عشق هس مثل ماه اول ک آدم ذوق میکنه از خبر بارداری.حالا با روبروبرو شدن ب لحظات شیرین دیدن فرشته اش عشق میکنه. وای خدا منم ب ماه نهم برسم ...

خیلی ترسناکه 😭😭😭

خیلی دیز میگذره

سخته پراز درد و استرس ولی انقد آدم درگیر خرید این چیزاس ک زود میگذره

بسختی

خوبه ولی هفته های اخر ترس داره ادم دیگ

سختتتتتتت میگذره مخصوصا شبا اصلا نمیگذره و حالم بدتره

اصلا نمیگذرهههههه😩😩😩🫠🫠

منم هنوز تو هشتم خیلی دیر میگذره و درد هم دارم همه جام درد میگیره همش استرس زایمان زودرس هم دارم

من سخترين ماه برامه

بسختی

دیر و سخت 🥺

زیاد سخت نیس زود داره میگذره

زود میگذره
ولی سخت میگذره
پر درد و استرس

سخخخت

به سختی

یکم زود میگذره ولی سختتت

به سختی و استرس

فک کنم سخت‌ترین ماه

سخت 🥴

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی