هفت هشت نو مثل باد رفت و داره میره
خیلییی دیر
خسته کننده ست خیلییی
خیلی دیر وسخت آدم سنگین میشه حرکت براش سخته روزها هم کش میاد هی 😤
یکساله که تو ماه نه گیر کردم😑😑😑😑😑
امروز روز اول ماه نهمه انشالله که به خیر بگذره
ولی خیلی درد دارم دوست دارم بیشتر استراحت کنم ولی متاسفانه نمیشه
فردا هم باید برم عروسی سخته برام 😭
تند و سخت
برا هرکسی یجوریه
نمیرهههه☹️
خیلی دیر
و با ی عالمه درد و خستگی داره برا من میگذره
بنظر. تند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.