من دو هفتس توی۳۵هفته گیر کردم😑😐
نمیدونم چرا اندازه دوماه داره میگذره 😐
کاش منم هفته شما بودم
هر روز اندازه یک سال ب من گذشت 😂
آخه با این وضعیت جنگی مگه میشه زود بگذره؟ همش استرس داریم😢
واقعا دلم میخواد جای شما باشم
خیلی ۹ ماهه که تو ماه ۹ هستم.۱۳ روز دیگه سزارینمه. نمیگذره
جدی🥲 واسه من ماه ۷ خیلی سخت بود ماه ۸ ک اصلا تمومممم نمیشه ۶ ساله تو ماه هشتمم
نهمم همینه پس😭
با استراحت که خیلی ام دیرتر میگذره🥲
مگه میگذره اصلا😞
واییییی اره
تمومی ندارهههههههعععع☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.