چرا ماه نهم انقد کند میگذره 🥲

۱۰ پاسخ

من دو هفتس توی۳۵هفته گیر کردم😑😐

نمیدونم چرا اندازه دوماه داره میگذره 😐

کاش منم هفته شما بودم

هر روز اندازه یک سال ب من گذشت 😂

آخه با این وضعیت جنگی مگه میشه زود بگذره؟ همش استرس داریم😢

واقعا دلم میخواد جای شما باشم

خیلی ۹ ماهه که تو ماه ۹ هستم.۱۳ روز دیگه سزارینمه. نمیگذره

جدی🥲 واسه من ماه ۷ خیلی سخت بود ماه ۸ ک اصلا تمومممم نمیشه ۶ ساله تو ماه هشتمم
نهمم همینه پس😭
با استراحت که خیلی ام دیرتر میگذره🥲

مگه میگذره اصلا😞

واییییی اره
تمومی ندارهههههههعععع☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۵ ماهگی
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی