کلا هرماهی که داخلش درگیر هستی وبهش فکر نکنی سری میگذره
کاش میگذشت من دق کردم یه هفته تا سزارین مونده هنوز
حست اشتباهه😄🫠من احساس میکنم تو ماه ۹ توقف شدم
من فردا میرم ماه نهم ایشالا ک زود بگذره😁
برا منم ۸ دیر گذشت ۹ نمیدونم چی میشه
اره اتفاقا منم همین فکرو میکنم
ولی ماه ۸ خیلی دیر و پراسترس گذشت
برای من که هفت فقط دیر گذشت هشت عالی بود
من ۳روز دیگه وقت عملمه اصلا نمیگذره ثانیه شماری میکنم
من سه روز مونده وااااقعا سخت میگذره اخرش😔😔 خستم و پراز اضطراب
منم همین حس دارم
لامصب ۸نمیگذرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.