چرا من حس میکنم ماه نهم زود میگذره

۱۰ پاسخ

کلا هرماهی که داخلش درگیر هستی وبهش فکر نکنی سری میگذره

کاش می‌گذشت من دق کردم یه هفته تا سزارین مونده هنوز

حست اشتباهه😄🫠من احساس میکنم تو ماه ۹ توقف شدم

من فردا میرم ماه نهم ایشالا ک زود بگذره😁

برا منم ۸ دیر گذشت ۹ نمیدونم چی میشه

اره اتفاقا منم همین فکرو میکنم
ولی ماه ۸ خیلی دیر و پراسترس گذشت

برای من که هفت فقط دیر گذشت هشت عالی بود

من ۳روز دیگه وقت عملمه اصلا نمی‌گذره ثانیه شماری میکنم

من سه روز مونده وااااقعا سخت میگذره اخرش😔😔 خستم و پراز اضطراب

منم همین حس دارم
لامصب ۸نمیگذرع

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۹ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری