خوشبحالت ک ماه نهی😂
🥲به سختی فقط ۵ روز مونده برا من
من تو هفت گیر کردم نمیگذره اصلا 😮💨
من الان دو سه سالی میشه تو ماه ۸ گیر کردم
حقققق
من طبق انتی ۹فروردینم واسه ۲۴اسفند وقت داده ولی اصلا تکون نمیخوره انگار روزا😭
وای حق 😭
میگذره بهش فک نکن روزا رو نشمار
ماه نهم هیچ من برا دهم نوبت سزارین دارم ...هرکاری میکنم نمیگذره 😬😑
من طبق انتی 10 فروردین
اما نمیدونم دکتر واسه کی نامه میدع
وای آره چشم انتظاری خیلییی سختههه نمیگذرع🥲
ای توروحش
همین😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.