چرا ماه نهم اصلا نمی‌گذره 🥲

۱۳ پاسخ

خوشبحالت ک ماه نهی😂

🥲به سختی فقط ۵ روز مونده برا من

من تو هفت گیر کردم نمیگذره اصلا 😮‍💨

من الان دو سه سالی میشه تو ماه ۸ گیر کردم

حقققق

من طبق انتی ۹فروردینم واسه ۲۴اسفند وقت داده ولی اصلا تکون نمیخوره انگار روزا😭

وای حق 😭

میگذره بهش فک نکن روزا رو نشمار

ماه نهم هیچ من برا دهم نوبت سزارین دارم ...هرکاری میکنم نمیگذره 😬😑

من طبق انتی 10 فروردین
اما نمی‌دونم دکتر واسه کی نامه میدع

وای آره چشم انتظاری خیلییی سختههه نمیگذرع🥲

ای توروحش

همین😐😐

سوال های مرتبط

مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دلوانم❤️ مامان دلوانم❤️ ۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۱ ماهگی
مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی