چرا این ماه نهم نمی‌گذره 😐

۱۲ پاسخ

انتظار خیلی سخته🥲

مال من یجور میگذره که اصن نمی‌فهمم چطور به نیمه ای ماه هفتم رسیدم 😀تا دیروز بود که بی بی چکم تازه دو خط افتاده بود
یک وقت ببینم نی نیم بغلمه و خودم بگم این از کجا پیداش شد تو بغلم😀😅

برای من با وجود اینکه خیلی بارداری سختی بود ولی زود گذشت

وای خدا دارم دیوونه میشم حس میکنم داره زود میگذره و من کارام قبل زایمان تموم نمیشه🥲🥲نمیدونم چرا استرس کارام دارم دوست دارم هنوز یه ماه دیگه وقت داشتم 🤧

چرا من دوست ندارم تموم بشه استرس بعدش و زایمان میگیرم؟؟افسردگی گرفتم ینی؟

ب همون دلیل که من تو ۷ گیر کردم تموم نمیشه لامصب😂😂😂

ماه رو ولش کن چرا این شش روز نمیگذره 😂

ای خواهر من گیرم تو ماه ۷
انگاری داره برام ی قرن میگذره

برامنم دیر میگذشت اوایل الان که چش بهم زدم دیدم ۲۹روز مونده من کلی کارام مونده ولی خداکنه همین جور سری پیش بره تا اخر زود ببینمش🫠

دیگه چیزی نمونده یه هفته دیگه ماه نه تمومه

🫠خیلی زودمیگذره ک
من باورم نمیشه هنو زایمان کردم ی ماهه هم شدیم😐شت

عجله نکن میگذره
من دلم برا حاملگی و موقع زایمان تنگ شده😂

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۱ ماهگی
مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دلوانم❤️ مامان دلوانم❤️ ۱ ماهگی
مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۰ ماهگی