سلام چرا این ماه نهم زودتر نمی‌گذره🥴

۱۲ پاسخ

اره واقعااا اصلا نمیگذره

کلا حس میکنم از ۳۰ هفته به بعد نمیگذره

فقط سه ماهه دوم میگذره بقیش انگار ایست کرده

وای دقیقا
سرویس شدم

لامصب نمیگذره ک

سلام ماه هشتم ک بدتره

ماه هشتم ک بدترهه

کلا از ۳۰هفته ب بعد خیلییی کند میگذره الان حس میکنم دوماه تو هفته۳۱موندمو تموم نمیشه

من ۱۷ روز دیگه نوبت سز دارم💋💋

من برعکس حس میکنم با کله میره هنوز نامه سزارین نگرفتم
وسایل بچم هنوز نیومده بچینم اتاقشو و امتحانای دانشگاهمو دارم میدم
و حس میکنم خیلی زود داره میگذره

ادم خسته میشه واقعا عزیز😩

وااااقعا نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۲ ماهگی
مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دلوانم❤️ مامان دلوانم❤️ ۱ ماهگی
مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۰ ماهگی