این ماه نهم چرا نمیگذره🥺🥺🤭

۷ پاسخ

کاش ۸تمومشه 🫠

برا من هشت نمیگذره، همدردیم😂

برا من که نفهمیدم چه جوری گذشت ۸ دیر گذشت ولی ۹ انکار یک روز بود
خودتو سرگرم کن کارای عقب افتادتو انجام بده خرید تکمیلی و فیلم و... زودتر میگذره

مخصوصا ده روژ اخرش، اصن داره کش میاد

من ماه هشتم روانیم کرد..
ماه نه خداروشکر زود گذشت

این قافله عمر عجب میگذرد😩😩🤣👍

واقعا هر روزش انگار ده روزه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو مامان آلبالو ۱۰ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۱ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دلوانم❤️ مامان دلوانم❤️ ۱ ماهگی