چرا این هفته من داره انقدر کند میگذره😭🥲

۵ پاسخ

خیلی بد میگذره مخصوصا تو فروردینم افتاد ک‌دیگ بدترم گذشت😕

از 30 همین جوریه از قبلش برام اصن فرقی نمی کرد ولی از هفته 30 همش چشم انتظارم نمیگذرههه لعنتی اصن

چون هفته آخر فروردینههههه😂😂
برای همه نمیگذره این هفته🤦

اصلا نباید توجه کرد هرچی روز شماری کنی بدتر میگذره من خودمم همینما ولی خب 😭🤦‍♀️

من چی بگم🤧🫠

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی