خیلی بد میگذره مخصوصا تو فروردینم افتاد کدیگ بدترم گذشت😕
از 30 همین جوریه از قبلش برام اصن فرقی نمی کرد ولی از هفته 30 همش چشم انتظارم نمیگذرههه لعنتی اصن
چون هفته آخر فروردینههههه😂😂
برای همه نمیگذره این هفته🤦
اصلا نباید توجه کرد هرچی روز شماری کنی بدتر میگذره من خودمم همینما ولی خب 😭🤦♀️
من چی بگم🤧🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.