چرا این ماه انقد دیر داره میگذره🥲

۶ پاسخ

همش دیر میگذره🫠

برعکس من ماه هفت خیلی زود گذشت برام ولی ماه هشت اصلا نمیره

من از ماه شیش درگیرم و هیچ‌روزش برام‌نمیگذره 🥴🫠

از ۶ ماه دیگه دیر می گذره

منکه یه ساله توهشت ماهگی گیرم

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری