۹ پاسخ

دیگه چیزی نمونده برات دیر گذشتنش بخاطر اینه ک همش تو خونه ایم

کاش حداقل ۸ زود بگذره

هفت ماه دقیق کی تموم میشه

دیگه دارمم روانی میشم این ماه هفتتتتتتت اصلا نمیگذرهههههه😬😬😬😬😬😬

آره 😪

کلا مزخرفه و دیر میگزره

اره هفت دیر گذشت برا منم ولی هست زود میگذره

مال من ک ماه 6اصلا نمی‌گذره خستم کرد

برا منم دیر‌گذشت

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی