۱۱ پاسخ

برا من ما ۶ خیلی دیر گذشت عوضش اصلا ۷ رو نفهمیدم که کی رفت الانم که ماه ۸ خوبه فعلا

من هنوز تو 6 گیر کردم

من حس میکنم یساله توی هشت

من ده ساله ۲۳ هفته ام😭😂

مث‌فروردین شده؟؟؟ک نمیگذره😹😹😹

منم تو 9گیرکردم نمیگذره 😂😂

وای نه ماه ۸ نمیگذره من الان ۲،۳ روزه دیگه شبا خواب ندارم خیلی سخته به این فک میکنم ۱ ماه دیگه مونده میترسم

من ماه ششم برام خیلی دیر گذشت😢تازه امروز وارد ماه هفتم شدم خداکنه زود بگذره برام🫣

خیلی دیر میگذره امیدوارم ماه رمضون بشه افطاری دعوت شیم زودتر بگذره😂😂

من تازه ۶ تموم کردم رفتم تو هفت مردم تا۶ تموم شد

ماه شش هم داره دیر میگذره.. هفت هم دیر بگذره دیگه بدبخت میشیم که

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان میران مامان میران ۲ ماهگی
مامان 🩵🤍🩵🤍 مامان 🩵🤍🩵🤍 ۴ ماهگی