من توماه هفت گیر کرذم خیلی دیر میگذره

۹ پاسخ

به نظرم ربطی به اینک ما ماه چندممونه نداره کلا خرداد داره ادای فروردین را در میاره منم ماه شیشم تموم نمیشه این خرداد خیلی دیر گذشت

چند هفته میریم ت ۷ میشع بگین

😂😂هعی

هعیییی خواهررر 🥴😖😖😖🥺🥺

من تو ۶ گیر کردم هرچی زور میزنم ک حداقل خودمو ب هفته ۲۸ برسونم و خاطرم جمع باشه میرم تو. هفته های امن تر نسبت ب الان ولی نمیشه و نمیگذره

منم که ماه نهمم داره تموم میشه و این فسقلی قصد نداره بیاد پیشم 🥲

تازه که رفتی ماه هفت

اره واقعا کلافه شدم😢

همه ى هفته ها دير ميگذره🙁

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۲ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد سامین🩵 مامان محمد سامین🩵 ۹ ماهگی