چقد ماه ششم دیر میگذره😫🥲

۱۸ پاسخ

تا 6 ماه که خوب میگذره ماه هفت به بعد که دارم روز شماری میکنم و نمیگذره اصلا😂 🤦 بقولا هر روزش حداقل 1ماه میگذره

۶خوبه که ماه ۷انگار یکساله قشنگ

برا من تا الان مثه برقو باد گذشته وای ماه هشتم تموم نمیشه

من اولشم تازه دعا میکنم فقط زودی بگذره

وای من ماه هشتم نمیگذره..اخر هفته بعدی وارد ماه نهم میشم.. نمیگذره

برای من تاالان مث بادگذشت هنوز توشوکم ک حاملم🤕

کاش دیر به دیر بگذره من استرس میگیرم
پسر اولم خیلی شب بیداری داشت
له میشدم قشنگ

خیلی اما هفت خیلی زود میگذره

دقیقا برامنم بشدت دیر داره تموم میشه نمیره این چندروز آخرش

اره پنجم و ششم خیییییلی دیر میره وای به حال ماهای بعد

من که نفهمیدم کی شد ۶ماه همش سرکار بودم

بذار برسی به ماه آخر،اونوقت هر روزش یه ماه میگذره

اره بخدا اصلا نمیگذره برام هر روزش یه ساله

دیر بگذره بهتره با این وضع بخدا منم میگم کاش دیر بگذره واقعا با این استرس نمیشه 🥲🥲

دقیقاااا

من که اولشه🥲😁

برا تاپیکم نظر میدین

داره میره آخراشه تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری